Saturday, July 5, 2008

aku harap hiba hilang...

sebenarnya aku masih lagi hiba...
tapi tanggungjawab menunggu depan mata..

kita yang hidup.. harus terus melangkah..
sebab yang pergi berjumpa Pencipta..
mungkin hanya melawat tanpa kita sedar..

untuk Intan,
kau kuat,, aku tahu..
dia kawan rapat ko..
dan dia sepupu aku..
jadi kita sama2 kuat ok!!!!

untuk Ilah,
macam yang Ilah selalu cakap masa kecik..
Ilah anak Tok Ayah..
jadi Ilah adik kami...
walau Ilah hilang abang..
dan tak mungkin ada adik untuk kongsi rasa...
ingat Ilah ada kami..

untuk kawan2 kampung..
kita hilang dia..
kita rindu bunyi moto dia..
kita rindu cerita2 dia..
raya tahun ni.. kita mesti ziarah dia..
sedekahkan makanan untuk kehidupan dia disana...
dan kita tetap akan ingat dia...

untuk diri aku sendiri..
kekadang dia susah nak faham..
ingat lagi masa dia sekolah..
selalu mintak duit,,
sebenarnya titis air yang keluar dari mata aku..
taknak berhenti..
jadi penyelesaiannya.. hanya mampu menulis..

Al fatihah--->Mohd Fikri Norzilan..

2 comments:

n a b i l a a t h i r a said...

berdoaa utk yg telah pergi..moge rohnyee tenang d sane..

hamidah mubin said...

al-Fatihah