Monday, July 28, 2008

kesimpulan minggu ini..

dah lama tak menulis..
sibuk kesana kemari..
"busy nyer dia".. ahh suara2 yang menegur..
" saja nak busy kan diri" itu jawapan ringkas dari aku...



dalam kalut aku tetap jadi diri aku..
kekadang emosi terkeluar yang tidak dijangka..
ohh.. maaf...



perjumpaan singkat ngan mak aku..
wat aku lega,,
terima kasih untuk abang aku..MUJI..



usai majlis yang dirancang..
berbulan rasanya kami berpenat..
terima kasih yang menggunung pada semua..



dan ada lagi tanggungjawab yang ada...
monolog untuk event Maskara..
aku terlalu tidak menahu tentang event tu..
dan aku bukak blog2 mereka2 yang berkaitan..

yee.. aku dapat tahu serba sedikit.. event Maskara..
aku risau dan pelbagai rasa,,
mampu ke aku????

4 comments:

Fær.han/Unown F/Gyan said...

ko leh nyer

Asyraf Azizan said...

alat mekap ke?

n a b i l a a t h i r a said...

go cik suraya..u can do it =))
org smpi da bley hafal ckit2 da dialog k dot tuh..huhoo =))

Anonymous said...

minta sms saya darling..ada perubahan dalam monolog tu..epul n mat me tak join this time...

o12-6619386