Monday, July 28, 2008

aku pun sama...


aku cari-cari apa yang mahu aku tulis..
dan terjumpa sesuatu di blog Lehe...
"dedication"...
oh tidak.. sedikit rasa terharu,,,


aku pun sama..
rindu berjamming dengan mereka..
kerana aku bukan professional..
nyanyian aku ikut suka...


menyanyi kerana mahu menyanyi..
dan lehe dan pigok sabar melayan,,
kadang2 kami yang sabar,,


bila berada dalam bilik band dengan mereka2 yang professional..
aku jadi segan,,,
aku tak boleh menyanyi..
kerana tempo aku selalu lari..
ohh.. aku rindu nak jamming dengan mereka..


mereka tak kisah tempo aku..
asalkan jadi teman mereka bermain...


p/s: mungkin dah susah lepas ni.. bilik tu selalu ade yang pro..


6 comments:

n a b i l a a t h i r a said...

kalau k dot ponn segan..apetah lagi sy...dats y sy jarang ke c2...segann bangatt dgn mereka2 yg pro itu..kalau lehe n the gang jekk bley r joinn..tempo kt kan lari k dot..kna ade skemboo sbg penjage tempo..ouhh..rindu!!!

Asyraf Azizan said...

xpe pas ni kite jamming on the road lak. xgitu.huhu...

Anonymous said...

nak ikot... wlpun aku bkan geng MTP korang

princess said...

nak jaming gak,hakhak

Asyraf Azizan said...

aktiviti on the road terbuka untuk semua. jom on the road

Anonymous said...

pro? sape ke yg pro tu??