Wednesday, July 23, 2008

dia kawan baik aku..


sebenarnya aku sedih, tensen..
bukan sebab kerja2 yang menimbun..
tu dah tanggungjawab aku..

yang jadi soal sekarang..
dia.. kawan yang selalu ada dah hilang..
bukan sekali, selalu sangat..
nanti bila dia rindu dia carilaa...

"kita kawan dah lamakan.."
sebab tu aku tak pernah rasa bosan..

tak pernah bosan dengar cerita dari dia...
kereta, orang jahat, polis, bos,...
aku selalu mendengar, dan aku harap bila dah tua,
aku tak pekak, sebab aku mahu dengar cerita dia,

sedang aku tahu..dia tak pernah mendengar..
tapi tak kisah, sebab aku selalu tersenyum..
untuk dia..

aku selalu anggap dia kawan baik..
dan aku tak boleh hilang dia..

p/s : ini entri yang jujur...

9 comments:

i M a Z a i M i said...

sbhat baik sy pun dah hlg
(sedih)-_-'
tp sy ttp akn brusaha dptkan dia balik
(semangat)^_^

encik BANGLA said...

sy pon dlm kehilangan...

Anonymous said...

hidup ni mmg slalu mcm tu kan..

n a b i l a a t h i r a said...

sy juge slalu rase kehilangan kwn baek.slalu menanges utk kwn baek... =((

adyllbbs said...

hidup kita x punya satu hukum..
bila kita kehilangan..
selalunya
kita pasti akan dapat pengganti..
sesuatu yang lebih baik dr sebelumnya..

trust Him..

Anonymous said...

wah asal sme ayat berdramatis-dramatis.
aku pun ade gk khilangan.
tapi sentiase cari pnggnti.

sudah tentu la lebih baik...

yang penting..... SEKSI

ahhh tidak!!!

n a b i l a a t h i r a said...

kak nazi da terpengaurh ngn bunge...ouhh..tidakk..

Anonymous said...

kawan ada..tapi tak semua yang betul..aku ada kwn baik tp bila dia perlukan aku, aku jauh..tapi aku selalu kesejahteraan hidup dia, dia sakit tapi doaku tetap ada untuk dia, semoga dia sentiasa gembira dan aku gembira seperti dia:)

Anonymous said...

kawan ada..tapi tak semua yang betul..aku ada kwn baik tp bila dia perlukan aku, aku jauh dan juga jauh..tapi aku selalu doakan kesejahteraan hidup dia, dia sakit tapi doaku tetap ada untuk dia, semoga dia sentiasa gembira dan aku gembira seperti dia:)