Wednesday, November 4, 2009

JIKA AKU SEORANG ROBOT


jika ku seorang robot
nombor-nombor darahku
jasadku import export
besi logam dagingku
sinar matahari solar
nyawaku tenaga letrik
otakku macam peluru
bernafas pun tak perlu
meneliti lebuhraya
mengawal si pasaraya
mata-mata dari angkasa
jika ku seorang robot
tak perlu ada komplot
kawan-kawan semua robot
25 jam sehari
8 hari seminggu
jika ku seorang robot
nombor-nombor darahku
tak perlu ada komplot
besi logam dagingku
jasadku import export
meneliti lebuhraya
mengelilingi angkasa
jika ku seorang robot


p/s: lirik lagu jika ku seorang robot... LOQUE..

kalau aku seorang robot... mesti dah lama aku mati..
wayar2 dalam badan aku dah lama putus...
sebab banyak sangat ketawa..

darah-darah aku dah lama kena racun...
sebab aku tak suka nombor-nombor.. jadi aku racun darah sendiri..
maaflah darah.. aku memang kejam pada diri sendiri..
tapi aku bukan nya tak blh paksa diri sendiri..
dan sekarang aku sedang paksa diri...

3 comments:

bell baek said...

baru nak terkesima asal sedap sgt ayat jika ku seorang robot..rupenyee lirik lagu..hohoo..nice2..

jika dgn kalau same tak??kalau same tak gune laa..hohoo

eM. said...

wuhhoooo..
suka lagu ni masa loque nyanyi akustik kt 8tv quickie!!
rasa pening2 gak dgr memula, taffi trus jadi layan je!!

plus size affordable clothing said...

Lirik lagu best.

plus size affordable clothing