Monday, November 23, 2009

update



p/s: pic ni kami ambil masa lepas show..tuan pengarah sendiri yang edit.. :)

akhirnya aku dah kemaskini blog ni.. dah tambah ape2 yang patut...

aku baru balik dari kuantan hari tu, join KIRANA sekejap..dan harap2 nya membantu..
lepas balik kuantan terus ke bangi, selesai kan tugas Kerusi Kuning. Banyak dugaan untuk job first.. tapi Alhamdulillah selesai jugak.

sekarang ni sedang bertarung dengan proposal FYP, yang ntah bila nak start...huhhh mood balik raya dah datang.. dahla aku tersalah beli tiket, lambat sangat pulak balik kampung nye..aduhai...

p/s^2: kalau kau ingat ini semua kerana nama. kau silap.

2 comments:

epul said...

kau byk mmnantu dot..tq sbb join.. aku tau sume krn minat.

dot said...

epul.. hehe nnti ade peluang jgn serik pggil aku tau.. huhuh thanks u very much!!