Monday, November 9, 2009

rasa aku............

I have a problem that I can not explain
I have no reason why it should've been so plain
I have no questions but i sure have excuse
I lack the reason why I should be so confused
I know, how I feel when i'm around you
I don't know, how I feel when i'm around you
Around You...
Left a message, but it ain't a bit of use
I have some pictures but what might be the deuce
Today you saw, you saw me, you explained
playing the show when running down the plain
I know, how I feel when I'm around you
I don't know, how I feel when i'm around you
I, I know, how I feel when i'm around you
I, don't know, how i feel when i'm around you
Around you...
I, I know, how I feel when i'm around you
I, don't know, how I feel when i'm around you
I, I know, how I feel when I'm around you
I, don't know, how I feel when I'm around you...
Around you...
Around you...
Around you...
Around you...

"roulette-system of a down"

mana aku tahu??
kamu tahu??
dia tahu??
mereka tahu??

semua nya takkan tahu??
dah berapa kali cuba diberitahu??

jawapannya buntu??
diam membisu??

kenapa macam tu??

macam2 persoalan kan dalam otak sekarang ni... kenapa, mengapa, bagaimana, seolah soalan2 ni begitu rapat dengan kita... seperti peminat misteri yang asyik mengekori kita, kemana sahaja kita pergi. kalau soalan-soalan ini dilayan, saya percaya.. ramai yang jadi gila..bukan senang sebenarnya mencari satu jawapan.. berdiam diri juga bagi saya satu jawapan untuk soalan-soalan yang hanya membabi buta...

bila dikaitkan dengan jiwa, kita selalu kata. jiwa kita kosong atau bercelaru. hei,siapa yang pilih itu.. kalau bukan kita sendiri.. siapa yang mahu begitu tapi kita yang pilih jalan yang begini... kalau bukan kerana semangat, agaknya sudah lama mati terkubur. kalau bukan kerana mereka yang saya sanjung dah lama saya jadi manusia yang berkawan dengan katak dibawah tempurung...





p/s: rindu mahu bermonolog...................

No comments: