Thursday, November 5, 2009

kawan yang paling manis..

aku rase kawan-kawan sekampung aku.. cukup manis bagi aku..
mereka bukan lah jenis yang buatkan surprise party dengan memanggil Noh Hujan sebagai tetamu..atau buat pyjamas party masa mak ayah outstation...

kami bukan jenis itu..
tapi kawan-kawan sekampung aku takkan pernah lupa ajar aku ketawa,,
masa aku kecewa.. mereka ajak aku ke karaoke..
lagu pertama dipilih..
"aku bukan untukmu" -rossa..
aduhai.,, aku rasa mereka ni manis sangat,, sebab buat bilik karaoke tu banjir.

masa aku dapat tawaran sambung belajar..
mereka adalah orang yang paling gembira,,
sampaikan buat makan-makan, macam laa aku nak ke luar negara..
famili aku dijemput sebagai tetamu..
sweetkan mereka?

p/s: mak dah mula buat bunga telur...
p/s^2: ayah semburkan ridsect tmpt saya online..
p/s^3: wana cuba fahamkan saya kalkulus...
p/s^4: saya mmg suka update blog bila dekat rumah,,, erk

2 comments:

suly~ said...

mmg sweet~

dodot said...

su.. hehhe :P