Monday, November 30, 2009

lupa

aku balik kampung,dan aku lupa bawak balik charger hanpon. kalau zaman2 dulu.. aku biarkan aje,,, senang takde orang nak kontek. tapi zaman2 busy kononnye, kena usaha nak charge. dan teramatlah malang bila semua orang dalam rumah ni takde sorang pun hanset yang same jenama. hampeh.

nasib baik aku de kawan yang jenama hanset nya sama. tumpang charge dirumah beliau saja. tapi nak kerumah beliau teramatlah mencabar. perlu naik bukit. perlu lalu kawasan kubur. ok ni part yang betul mencabar.

menjadi masalahnya sekarang, bila aku kerumah beliau sebelum malam dengan tujuan nak ambil hanset, dia pulak takde. alamatnya kena amek malam la... aduhai...

8 comments:

adslmh said...

aku pun penah tertinggal charger kt upm kalau balik umah. tp pstu aku beli lagi, 1 kat upm, 1 kat umah. nasib seploh hengget jek 1 hehehe

amin said...

nanti saya temankan yer...hehehe

Asyraf Azizan said...

pki public pon la xyah charger

dodot said...

aida: aku balik kejap je.. malas nk beli lain.. huhuhuh sbo jela..

bell: meh r dtg pahang,, hahah

lehe: mane de public kat sini.. sini smua pakai hanpon.. hahha

miNa said...

kak dot..nnt kalo naek moto tu rs berat, bace ayat kursi byk2 eh

encik BANGLA said...

padan muke ko, sape suruh lupe...

eM. said...

dodot, nasib baek kau tak lupa bawak handphone..klau kau bwk charger tapi lupa handphone lagi truk..

dodot said...

amal : fuh kiri fuh kanan laa jawabnye..

bangla : mmg muke aku dah padan laa..

emma : jgn doakan mende tu berlaku.. haha