Thursday, December 31, 2009

1/1/2010

kat hanpon aku tulis



1/1/2010....






akhirnya,,,, aku takde la nak tanam azam atau impian sempena masuk 2010.. aku cuba melangkah masuk macam biasa,, ala pertukaran hari dan tarikh je kan??
kalau nak berubah, takkan tunggu tarikh berubah.. setiap minit kita boleh berubah.. nak dengan tak nak je...semuanya terpulang pada diri masing2,,,

aku.. masih lagi yang dulu.. kecik.bertudung.pendiam. :)

mak dah tak mangajar tahun ni.. yeay, dia boleh rehat dekat rumah...

ayah. sabar ye,,, nanti dik midah cepat2 abis belajar.. tolong wat kan invoice,, hehe




p/s: pegang kuat2 dahan tu.. jangan bagi sape2 tebang,,, bertahan dengan dua tangan ko... kalau ko jatuh, mereka ketawa jahat.

5 comments:

tough lady :) said...

orang yang nak tebang tuh nak tebang sekali dengan tangan kalau masih nak berpaut..hurmmm =)

niwei..thank sis! (gile macam comel panggil sis) huhu

^______________________________^

adyllbbs said...

slamat taun baru kak dot~

i M a Z a i M i said...

selamat thn baru 2010 kak dot ;)

dodot said...

bell: auww... kluar taik telinge aku.. hahahha

cis org yg nak tebang tu kejam!!

dila: selamat!!.. jom g genting..

ima : selamat!!.. moga semuanye baik2 saje..

- A i D a N N a D i A - said...

kalau dahan tu patah, camne ek?
hehe

happy new year.. =)