Saturday, December 26, 2009

apelah sangat...

apelah sangat makan nasi hampir2 nak basi
kalau nak dibandingkan masakan yang selalu dia masak,

apelah sangat berdiri tengah panas
kalau nak dibandingkan dengan waktu yang dihabiskan untuk aku,,

apelah sangat duit yang keluar
kalau nak dibandingkan air milo panas untuk aku waktu perut sakit..

apelah sangat berdiri dalam hujan lebat
kalau nak dibandingkan telinga yang dipinjam kan untuk cerita-cerita aku...

apelah sangat ape yang aku buat berbanding semua yang dibuat untuk aku...

p/s: hari sabtu rancangan ke RTW, menjadi.. yee sangat panas dan hujan lebat yang menggila..makan nasi yang hampir basi.. nasib baik tumpang berteduh dekat tempat rehat artis2.. :)

p/s^2:sekali lagi aku tersenyum.. bila lihat Linda dah bahagia,, suaminya memang sesuai dengan dia... :)

p/s^3:untuk kawan2 yang lain... ada masa kita jumpa ye.. update cerita sebanyak mungkin...

No comments: