Sunday, December 27, 2009

saya mahu hanpon.............

talifon aku rosak.. screen nye kabur..dah tak nmpak tulisan jenama CAm ayam..ni semua gara-gara RTW,hujan lebat dan gatal2 keluarkan hanpon dari beg... haih..
idea untuk beli hanpon baru bukan lah idea yang bernas, sebabnya aku kena berjimat cermat di musim tengkujuh ni. lagipu hanpon tu aku sayang macam anak angkat aku sendiri. walaupun button die dah pecah2.

aku ade satu wish list lain yang aku kena penuhi.

sabarnye,,, apa salahnye sekali sekala pergi jauh dari dunia tekonologi. heh.
masih berharap dengan kuasa matahari tuk keringkan talifon aku. :)





p/s: takut mahu tido.. takut terlajak kelas pukul 8.. harap maklum takde alarm.

4 comments:

adyllbbs said...

enf0n,duniawi je kakd0t..(ye ye je)
hehe..t org kej0tkan..jgn tak tido udah~

Nazirah Sharifuddin said...

jauh dari dunia TEKONOLOGI. bagus kdot!!!

tough lady :) said...

jauh dari teknologi katenyee..we'll see..hohoo..

(padahal wishlist nak ipod nano kan..ceh!)

dodot said...

dila: ok dila naik tgkat 2 ek.. tiap2 hari kejutkan aku,,, hehe

nazi: teruslah menyokong aku,, heheh

bell: shhh,,, diam!! haha