Wednesday, December 30, 2009

selamat tinggal....2009 #klise???

aku sememangnya nak tulis entri sepanjang 2009... bila belek2 blog member2..ramai yg dah buat... macam cik nazi die buat part by part.. katenye nak buat orang tertunggu2.. macam cik aida dia senaraikan ikut bulan.. cik aida izinkan aku ikut cara ko ek...sebab aku tertarik..heheh

p/s: ade yang aku lupe... so mintak maaf ye....

bulan SATU dua ribu sembilan
*busy dengan latihan teater 40 seterusnya...
(terima kasih kepada produksi TG V)
*masih lagi bergelar AHLI MAJLIS TERTINGGI PELAJAR sebagai pengerusi blok
(maaf kalau ada salah silap sepanjang tugas)

bulan DUA dua ribu sembilan
*FESTIK- perform 40 seterusnya..
(dapat pencalonan tuk pelakon harapan :)
*busy dengan hal2 kolej...

bulan TIGA dua ribu sembilan
*berniaga dengan BBS
(tq kelas MGM)
*Ayah De Man meninggal
(waktu-waktu sukar)

bulan EMPAT dua ribu sembilan
*dinner Kolej
*1st time buat novel..
(erk.. kelas BBK)
*bukan lagi AHLI MAJLIS TERTINGGI PELAJAR bertukar kepada AHLI MAJLIS TERTINGGI MAHASISWA sebagai NP 1..
(cuak.. dan masih lagi cuak)
*BBS trip,, ke genting..
(senyum sepanjang tahun)
*start LI
(1st time ayah bg drive jauh)

bulan LIMA dua ribu sembilan
*1st time ke BALI
(memori yang paling manis, macam gula-gula)
*mak pergi umrah
*Accident kereta dengan ba alif ba ya...
(fuhh tragik sungguh)
*1st time buat kek sendiri
(edisi hari ibu)


bulan ENAM dua ribu sembilan
*masih lagi LI..
*KAMI jatuh terduduk :(
(kau pergi.....)

bulan TUJUH dua ribu sembilan
*1st time duduk bilik sorang.
(itu pilihan aku)
*INDIE FEST.. :)
*Photoshoot dengan pusat Alumni tuk majalah.. :)

bulan LAPAN dua ribu sembilan
*misi 30 hari..
(berjaya??)
*puasa
(selalu balik rumah.. PENTING ni)
*jadi guest untuk live tv program kat Aspirasi Putra Tv...
(thanks korang.. bagi peluang..BISIK-BISIK)


bulan SEMBILAN dua ribu sembilan
*tour shopping raya BBS
*tour raya dengan geng VIVAC
(erk aku ikut kawan baik aku je... )
*tour tunang muji ke N.9
*tertubuhnya KKP (kerusi kuning production)
*photoshoot raya KKP dekat pokok paling glamer kat malaysia.. :)
(plus bukak puase same2)

bulan SEPULUH dua ribu sembilan
*busy final exam + presentation =student
*piknik KKP + photoshoot

bulan SEBELAS dua ribu sembilan
*busy dengan KPSM
*1st time jadi pengarah
*join KIRANA prod teater DETIK sbg crew teknikal.
(tuk kelayakan ke kebangsaan, berkampung di kuantan)
*1st job KKP- bangi
(halangan datang macam air)

bulan DUA BELAS dua ribu sembilan
*besday aku di Melaka.
(hei, aku dah 25.. so??)
*2nd jo KKP kat MELAKA
(jadi trip KKP yang best)
*1st time mandi air panas..
(air panas Gadek)
*1st time dapat hadiah gile dari Kupan.
*KPSM
(aku harap boleh tersenyum puas masa grad)
*Rock the World
(jumpa linda lepas beberapa tahun + talifon rosak)

p/s^2: entri ni panjang bukan.. tapi perjalanan 2009 lagi panjang, penuh dengan cerita... selamat tinggal 2009.. selamat datang 2010.. bertambah lagi satu tahun.. heh. senyum2..

p/s^3: untuk jiwa-jiwa aku.. semuanya akan baik2 saja... ALLAH akan tolong kalau kita ikhlas... :)

6 comments:

bellamin said...

Dalam tahun 2009 aku kenal ko dot...aku belom kenal 100% tapi ko boleh jadi kawan babe...

Sepanjang 2009 thanx bg tunjuk ajar dan peluang...

TQ
NOOR HAMIDAH MUBIN

encikBANGLA said...

KAMI jatuh terduduk...tapi perlahan KAMI bangun semula...kan beb??

adyllbbs said...

*misi 30 hari..
berjaya tak?? :D
(nak gak amek taw kan~)

*BBS g genting
*tour shopping raya BBS
its all bout BBS..hehe~

epy new year~

dodot said...

bell amin: hahah welkam.. ko pun kawan yang best... huhuhu aku cuma mampu bg peluang, ko je yang mampu corakkannya jadi best @ tak..

bangla: yup masih lagi jalan bertatih...

dila: mestilah masih dalam misi sampai jumpa... hahah

love BBS,

asya said...

selamat tahun baru!

hamidah mubin said...

thanks asya... :) selamat juga tuk asya..