Monday, December 14, 2009

boyfriend n girlfriend

girlfriend : kenapa tak call semalam?? keluar ke?? pergi mana?? (nada yang marah)

boyfriend : awak, lapar ni.. nak makan kat mane?? (tenang sahaja)

girlfriend : tengok tu,, saya tanye bukan nak jawab...(masih lagi marah)

boyfriend : awak.... kalau saya jawab,, awak akan kata tu semua alasan...
baik saya jangan jawab...mesti meleret-leret sampai kita
gaduh... malasla, penat.(masih lagi tenang)

girlfriend : ooo malas layan saya.. penat ye,,, awak memang melampau..
kita clash jela... (bertambah marah)

boyfriend : ape?? awak lagi melampau...(tenang dan tersenyum)

girlfriend : kenapa pulak??(geram melihat boyfriend masih lagi tersenyum)

boyfriend : sebab nak clash... aih,,,dah jom makan lapar ni... (sentiasa tenang)



p/s: aku terlihat couple yang sedang bergaduh,,, tapi aku tak pasti ape yang mereka sedang bincangkan. yang aku dengar perempaun tu bersuara lantang. menjerit pada si lelaki.memang pasti mereka bergaduh. keduanya masam mencuka. 2 minit lepas tu, aku pandang mereka.. dan lihat si perempuan sudah memicit jerawat si lelaki... haih
dunia...

p/s^2 : aku terbaca satu artikel.. pakar motivasi tu kate.. kenapa bila kita gaduh.. tak kisah lah suami isteri atau couple, masing2 mahu tinggikan suara,, katanya sebab kedua-dua hati pasangan tu jauh. macam orang yang duduk berjauhan, sebab tu kena cakap kuat. biar hati yang sebelah sana dengar.kena jerit. katanya lagi, kenapa kalau kita sedang angau bercinta, cakapnya perlahan2 saje... alasannya mudah, sebab bila 2 hati berdekatan, mestilah mahu berbisik saje.. takkan mahu jerit2kan?? pekak nanti.. heheh

5 comments:

adslmh said...

muahahaha
betul gak bab jerit2 tu kan
hati berjauhan
i likeee
:D

p/s: teringat zaman bergaduh2 dlu hahahaha terasa b o d o h :P

dodot said...

AIDA :masa aku bace tu aku dah faham.. lepas ni kalau gaduh nak cube ckp perlahan2 laa..hahaha



p/s: dulu2 kan?hhhaha serba serbi
b o d o h. :P

Sara-Chan said...

haha..suke dgn p/s no 2 tu.. huhu..biar hati yang sebelah sana dengar.. hati tu lembut tp kdg2 kena bg kejutan letrik skit bru die terjaga..bru ley bkak telinga die..heheh~

dodot said...

SARA: heheh tp kalau org sebelah sane pekak camne?? heheh

Sara-Chan said...

hahah~ mata bisa melihat, hati bisa mentafsir bukan? wah~~