Wednesday, May 28, 2008

cuti..secuti...cutinyer..

cuti aku yang singkat lagi pendek..
semestinya aku nak betul2 cuti..
cuti maknenyer:
aku bleh bangun suka2 ati..
takyah makan..
dgr gosip...
mandi sungai..
jaga kanak2 riang..
boleh kawal emosi..
update blog tiap2 hari..
tak yah msg dia..dan sesaper..
pg kenduri kawin..
dan.. lagi..lagi...dan lagi...
aktiviti aku takkan same tiap2 hari..
sebab aku tengah bercuti,,,
p/s: pic ke tempat binatang yang jinak dan baik hati..

en.beruang :"eh, manusia leh tlg aku cr anai2?"

en.rusa : "kenapa akak comel tu? nak nanyi lagu negaraku ker?

en.rusa : "rusa2 sekalian, jom serang makcik ni...SERANG!!!"

en.ostrich : " aku taknak makan daun laa.."
pasangan romantik: "die nak makan Pizza Hut,,"

en.rusa: "argghhh makan budak!!!"
budak kecik: "aku tak takutlaaa..."

en.rusa: "kawanku sekalian, jangan jeles awek cun bagi aku makan.."
"yummy.."

en.gajah: "aku ni makin besar ker, manusia yang naik atas aku ni kecik sangat..??"
"confius,,"

en. gajah : "ahh tolong..de manusia tangkap gambar bontot aku..."

en. yang duduk depan skali: "pegang kuat2.. kita nak pergi merempit ni"




terima kasih pada encik dan cik yang bekerja di Kuala Gandah n Deerland..
kan bagus kalau kita boleh dengar bicara hati binatang..

5 comments:

Anonymous said...

saya pernah ke sini.. :)

Nazirah Sharifuddin said...

gmbo ko diri tegak tu mmg lawak gile. pandai ko menkaver dengan comment2 sendirik. haha. tegak gile. tp stil nmpk pendek. hehe

cm excited gile ko balek kmpung ko ek. jmpe membe2 lame. cam tarzan pun ade k.dot nie

hamidah mubin said...

to kak adik: ehh yeker.. bestkan..
to nazi : banyaklaa ko cam tarzan.. aku jane laa.. makwe tarzan..

n a b i l a a t h i r a said...

kak dot blur...kate kak nazi...sy tukang sampai jek...ngehhee =))

hamidah mubin said...

to bela: tak yah ikut ckp nazi tu..