Sunday, June 8, 2008

5,5,5

Five Foods I Enjoy:-
++mee kari(nak plak kalau banyak kerang)
++nasi goreng yang aku wat sendirik...(rasanya cuma aku yang tahu,,)
++fast food(aku slalu berangan, kalau kj nnti.. ni makanan harian aku..)
++laksa sarawak( 2 kali pernah rasa.. 1kali, sarimah bawak..3 kali aku tambah.. kali ke2....kat makan kat laksa shack)
++mestilaa nasi kosong ngan telur grg yang panas2 +kuah+kicap=yummy!!

Five Things On My To-Do List Today:-
++kacau2 anak sedara aku
++tertido kepenatan...
++tulis blog di waktu petang
++masak nasi goreng cara aku..(jam menunjukkan pukul 11.45mlm)
++tgk C.S.I dengn tenang.. tanpa gangguan..

Five Things I Would Do If I Were A Billionaire:-
++melancong kot..
++amek kelas muzik..
++wat apa aku suka sbb duit aku..
++pergi haji..ngan family..
++beli kamera best,

Five of My Bad Habits:-
++luper hari jadi member baik..(same jer cam nazi)
++tido lambat n bangun lambat..(habit ni mmg dr dulu...semuanya sbb tenet)
++malas nak tulis SMS..
++tak suka pikir hal remeh temeh..
++suka wat sepah bilik.. tapi tak suka kemas,,, huhuhuhu

Five Places I’ve Lived:-
++kampung kuala sentul, maran pahang( bangga giler)
++simpang renggam, johor(3 tahun)
++Indera Mahkota 2, kuantan pahang(3 tahun)
++Kolej Kelima blok Kalui UPM(perlu ker??)
++mana2 saja akak aku tinggal.. sbb aku akan melepak dirumah mereka..

Five Random Things:-
++aku sebenarnya peminat dengan cerita2 simbolik.. short2 film... tak tau laa kenapa..
++dari tingkatan 1 lagi, jiwa aku, internet,, lagu2 ska,, local band.. tulis cerpen.. huhuhuhu.. aku mahu kembali kedunia tu...
++aku suka bila sesuatu majlis tu berjalan lancar.. sbb tu slalunya kenduri2 kawin akak n abg aku.. aku yang jadi ala2 wedding planner..
++aku suke tengok gambar2 yang cantik.. sedikit kejelesan kalau seorang perempuan muda, memegang kamera idaman aku.. n pandai menangkap gambar.. aku mahu jadi seperti itu..
++aku baru tahu yang aku ada kawan yang sama2 tak pergi lagi menara Kuala Lumpur.. lepas ni kita pergi ekk cik nazi..
--yg ni aku nak tambah gak.. aku ada hobi baru.. main silangkata n baca puisi sorang2,,

5 benda yang ada sekeliling aku sekarang..(yg ni aku tambah)
++handphone
++buku2.. sebelah aku buku puisi Usman Awang
++external hardisk aku yg takde casing..
++vcd Spinning gasing
++frame gambar2 aku...

Five People I Tag:
+aku taknak tag saper2..
bolehkan? ni kan blog aku..

2 comments:

Nazirah Sharifuddin said...

wei ko lupa tules bad habit ko - suke mandi lambat. ataupun suke gi toilet lmbt2 bile dah tak tahan sgt. haha.

wei random things pasal ko tu cam byk je da tau. cume yg last tu je aku tak tau. ni menunjukkan yg ko ni byk ckp n banyak becerita!. cam da tau sme je pasal ko. keh2.

ade lgik satu bad habit hehe. tak leh stadi lebih 3 jam tnpa bersms/beborak. betul ke x?

ala kadang2 kawan2 lebih tau kan. wahhh prasan aku.

hamidah mubin said...

aahlaa nazi... tapi tu pun bad habits ko kan.. hahah mandi lambt n g toilet biler pundi kencing tu dah nak meletup..

aku kan suker bercerita.. hahhahhaha

pasal stadi tu ko jer tau,,, sbb aku slalu tman ko.. hahhaha

yela2 pujian tahniah laa tuk ko.. memahami aku kononnya.. chewah..