Thursday, June 26, 2008

pencuri masa itu aku..

aku rindu nak menulis..
bak kata seseorang.. masa aku khabarkan tentang kebosanan..
"menulis dapat mengubat jiwa".. yaa aku setuju...


tapi sekarang kesibukan dan masa yang makin sempit..
aku tak punya banyak waktu..
itulah sebab utama aku terpaksa mencuri..
mencuri masa...

banyak yang aku mahu tulis..
apa yang berlaku.. tetapi ada jaring..
aku tak mahu rosakkan nya..

suatu hari nanti.. pasti!!
dapat menulis sesuatu yang meninggalkan kesan..







9 comments:

n a b i l a a t h i r a said...

waktu yg sgt cemburu...
keinginan yg memuncak...
bergaul menjadi satu...

hamidah mubin said...

huhuhu nabila dah menjadi seperti aku kah?

Nazirah Sharifuddin said...

ko rindu writing ko, tp aku rindu kt ko.

adslmh said...

ish
korang ni
puitis sungguh!

aku kekok
ahahahah

Nazirah Sharifuddin said...

aida, jgn risau. aku pon tak ARTISTIK aka PUITIS cam diorg.

aku straight forward je kan senang.
haha. tayah nak berseni2. haha!

hamidah mubin said...

oh nazi.. terharu..

cik aida.. cik nazi tu die sbnrnya lebih puitis aka artistik.. sajer tak nak ngaku..

Anonymous said...

semoga tanggungjwab ko tidak menghalang kau mendapat hak keseronokan kau di dunia ni.. k?

hamidah mubin said...

to epul :yup tggjawab mmg pnt... tapi aku mahu bergembira.. huhuhu nnti tgk SEPI ekk..

sabrina cheng said...

dot nak join tgk sepi hehehheheh