Saturday, June 14, 2008

ayah..

kata-kata2 ayah aku... yang aku akan ingat selagi aku bernafas...

"anak kita ni masa kecik2,, pandai..cerdik... tapi bila dah besar.. macam2 yang dia jumpa... kwan2,,, masalah tu, masalah ni... tapi walau macamana pun dia tetap anak kita.. hantar laa mana je dia minat.. selagi dia minat belajar, kita dah tak boleh nak dia slalu jadi cerdik pandai macam dia kecik2.."

---masa ni aku terdengar ayah aku dan saudara aku berbual...
+mata aku jadi hangat+
+air mata jatuh rupanya+

_________________________________________________________________________

aku mahu cerita semuanya..
pasal ayah..
tapi hilang kata..
kerana semuanya ada dalam jiwa..
dah sebati..
ayah die yang terbaik
dan aku takut akan hilang dia..

p/s: entri ini ditulis dan terdengar batuk ayah...

4 comments:

Nazirah Sharifuddin said...

aku pun takot hilang beliau.
tak mahu beliau kecewa dgn kita.

kalau boleh biar abah tahu kite hargainya
=)

hamidah mubin said...

tulaa pasal nye....
aku betul2 takut...

Asyraf Azizan said...

sayanglah beliau selagi beliau masih ada

hamidah mubin said...

huuuu... waa encik lehe memberi komen yg series,,, thank yuuu