Friday, June 20, 2008

kami mencipta pagi yang indah...

dari 2 am bercerita..
dari lagukan nyanyian sumbang..
hinggalah kisah perempuan cantik..

masa ketika lagukan nyanyian sumbang..
ketawa yang jadi bahan utama..
kami berempat, mahu mencipta sejarah..

lagukan sorak untuk tempat kami berteduh..
kami semangat, dan mahu terus bersemangat..

3am...4am...5am...
kami tidak sedar ianya berlalu..
kerana kami yang mahu..

berkongsi rasa seperti kewajipan..
dan ianya seronok..
aku suka..
harap 3 orang yang mencipta..
pagi yang indah ini..
suka seperti aku...

p/s: waktu sekarang 8:48 pagi, aku dan mereka masih bercerita bertemankan surat khabar kosmo... thanks...

5 comments:

Anonymous said...

kamu semua bercerita, kamu semua berkongsi rasa...rasa yang penah aku rasakn dulu... rasa yang aku amat perlu..
tp kini ia hilang,
krn aku dsana sudah ketiadaan,
tp jangan ada yang ambil peluang...
merampas semua kegembiraan,
yang boleh di ukir dimana2 ...
dan bukan hanya di sana ....

ikhlas,
6.2 km dr sana...EPUL


p/s: jgn tnya skamboo dia hepi ke tak...dia MMG HEPI..!

hamidah mubin said...

kegembiraan kan ade kat mana2.. cari2 n cari lagi..

p/s: yelaa aku mmg nampak muka "hepi" skamboo tu..

Anonymous said...

pagi yang gelap
kini sudah terang
ahahahaha

aku tak sabar nk bernaung di bwh pemerintahan mu
wahhhhh
=D

c u soooooooooon!

n a b i l a a t h i r a said...

pagi itu indah spt biasa...
mari g maulana lagi...
^_^
relaku pujuk =))

sabrina cheng said...

yup time la miedot tak tido kesian dia.. yg hairan c skem booo ble pla tahan tak tdo...