Thursday, June 5, 2008

7 perkara ajaib

7 FAKTA PENTING TENTANG AKU
1. aku suka berangan sejak aku sekolah rendah..(main pondok2)
2. pembaca semua media larangan!!!
3. aku budak kampung yang jiwanya besar..
4. 3 kali tukar sekolah.. dalam masa 3 tahun..
5. seorang yang tak pernah tahu apa pentingnya ilmu masa sekolah menengah..
6. tengok gelagat manusia dan tafsirkan watak kehidupan manusia..
7. tak pernah baca novel cinta lepas putus cinta....


7 PERKARA MENAKUTKAN AKU
1. Allah S.W.T...
2. risiko..
3. kematian keluarga aku..
4. bawak moto tgh kotaraya Kuala Lumpur
5. nak jmp orang yang tak kenal..
6. kawan aku menjauh..
7. EXAM!

7 LAGU BUAT MASA SEKARANG
1. BONECA - cela
2. LILI ALLEN-smua lagu
(boleh tak aku senarai 2 je...) sebab aku penggemar semua muzik...

7 PERKATAAN YANG SELALU AKU SEBUT
1. bior betoi..
2. tak tau laa..
3. selekeh--->ini aku slalu ckp utk nazi..
4. malasnyee
5. ko kan kawan baek aku
6. ntah ape2..x senonoh..
7. tengok tu..

7 PERKARA YANG AMAT BERNILAI
1. ilmu
2. famili aku
3. sahabat2, tman2 dan mykesayangan. muahx.
4. BBS
5. koleksi vintage aku..
6. majalah2 yang mencelik matahati aku!
7. lesen memandu P aku!!!!!
(cam sama ngan nazi jer)

7 'PERTAMA KALI' DALAM HIDUP AKU
1. tukar sekolah ke johor..merantau tnggal ngan akak aku..umur 13 thn..
2. menjadi "perempuan"---menanggung dosa sendiri..12 thn..
3. rasa sakit putus cinta--18 thn..
4. mula masuk UPM--23 thn
5. ade lesen --23 thn.
6. lepak kelantan seminggu.. AMAZING...
7. _________________________(biarlah rahsia)

2 comments:

Nazirah Sharifuddin said...

mcm byk same2 dengan aku je. aku dpt rasekan ko buat tidak dgn spnuh ati je. chait.

suke berangan??? tu ko takyah btau aku da tau lame dah... sblum aku knal ko, sejak aku nmpk ko gi jalan nak tanye soalan dlam dewan besar maser orentasi aku dah tau dh.

exam? ko takot exam ke? bkan sblum exam ko tido, pastu makan, pastu lepak2 ke? pastu tak mandi, sebab kalau mandi nanti ilmu hilang kan?

lagu feveret boneca-cela? nak muntah dah aku dengar. balek2 'rabak mataku' ntah ape makna pon aku tak tau!
----
1. ilmu
2. famili aku
3. sahabat2, tman2 dan mykesayangan. muahx.
4. BBS

woi malas nak taip ke. gile bulat2 cam aku nye. hehe

---
3. rasa sakit putus cinta--18 thn..

ehem2.. nape saket plak. ade pape2 ke..

---

comment tepanjang dari aku. skian. haha

hamidah mubin said...

perghh... terharu aku bace...
panjang gile ktukan..hahahaha..

wei bukan ko ker yg tak suker mandi sbb takut ilmu ilang..

saper yg perkenalkan lagu tu pada aku,, best per lagu tu..
"rabak mataku.. pena menari2.."


ko mmg ati kering tak rase sakit putus cinta.. hampeh tul..