Tuesday, June 17, 2008

pillow talk...


aku rindu nak wat "pillow talk"..

ntah aku takde definisi pasal "pillow talk" ni dengan tepat..


"pillow talk" versi aku adalah.. bercakap masa mata hampir dah nak tido..

selalunyer tanpa dirancang.. borak2 berkongsi rasa apa itu
sakit,
sedih,
suka,
masam,
pahit,
kelat,
tawar,
dingin,
panas,
dengan teman kita..


aku tak tipu..
aku betul2 rindu.,.


bilik yang cahayanya cukup tuk tengok muka sesama sendiri..
dah berbaloi...bermakna..


yang paling penting kn cakap perlahan2..
kalau tak kn bambu ngan mak aku or mak wana..


kekeringan idea??
ketua kampung dan seluruh isi kampung jadi model..
untuk bercambahan idea..
cerita2 perempuan..
lelaki idaman..
lelaki itu.. lelaki ini..

impian kisah2 puteri raja..


jiwa yang sama..

telinga yang tahan dengan cerita2..

mulut yang memang suka bercakap..


"beb, ko dah tido??"
ayat pertama yang keluar...


"wei tidolaa,, ngantuk"
ayat yang akan keluar lebih dari 10 kali...


"slow skitlaa gelak tu"..
mmg tak boleh nak kontrol..



teman-teman "pillow talk" yg mmg aku rindu gila..

+Wana!!!! --->beb lama gila tak lepak umah ko...

+Od!!! -----> ko dah bercinta dengan dia.. aku tak rasa ko boleh kongsi rasa tu dengan aku...

+Mah!!! ---->ko mesti slalu wat "pillow talk" ngan laki ko kan??

+Dak2 Umah Diploma dulu---->kita semua dah hilang rasa untuk itu kan??

+BBS mate---> kita ade sesi hati ke hati kan? tapi dah lama tak buat.. yang betul2..



p/s: entri ni betul2 aku rindu, maaf dengan kecelaruan.. aku RINDU teman jiwa aku... ditekankan sekali lagi AKU RINDU!!!!

7 comments:

Nazirah Sharifuddin said...

sronok nmpak ade BBS kat situ.
mmg da lame.. mngkin tak leh dircang kot. kalo rancang tak jd. tak rancang baru terjadi sendiri.

aku ske lak entry ni. rase nak tiru leh x?

aku pon rindu 'pillow talk' aku ngan member diplma. kadang2 aku ckp sorg2 tengok2 die dah tetido.

aku byk sgt ckp ke? hehe

hamidah mubin said...

mmg mender2 camni takleh nak rancang..
huhu tiru laa beb...
tapi jangan luper BBS ekk..

baru tau ker ko nyk ckp.. cube jadi cam aku ni.. pendiam.. hehhehe

n a b i l a a t h i r a said...

huishh..amek balek ayat kak dot...

keceriaan itu lebey bermakne
dr diam xmampu luahkan ape2..
wahhahaa..khas utk kak nazi =PP
mari byk ckp

adslmh said...

waaaa....~
tetibe aku pun rindu kt katil upm
hahaha

siyes, rindu ahh

apsal smpai ke hari ni aku xleh nk letak ko n nazi kt page aku??
(musykil)

hamidah mubin said...

ntah laa aida.. aku pun musykil ni,, huhuhu

eM. said...

tumpang lalu kat sini.
budak baru blaja nk berblog nk tumpang berkawan..!!
wah meriahnya suasana..

link aku ye dot dan rakan semua..

ni emma lah..
ngegegegeh!!
link pada cik aida sudah...

hamidah mubin said...

to emma.. thanks menyinggah.. okies i will..